Helpdesk: Ponedjeljak - Petak 10:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt
Fixshop logo
0
0 €

Over 1000 reviews

  • 19. rujna 2025.

Podijeli

Novi postupak za povrat/reklamaciju robe preko DPD-a

Prijevoznik DPD nedavno je promijenio stranicu za korisnike koji vraćaju ili reklamiraju robu. Cijeli proces je sada jednostavniji i ima novi izgled. Pripremili smo za vas detaljan vodič korak po korak kako biste se brzo snašli u novom sustavu i bez problema obavili povrat ili reklamaciju.

Novi postupak za povrat/reklamaciju robe preko DPD-a

Korak 1 – Posjetite stranicu

Idite na rmp.dpdgroup.com/016/ifix, gdje možete vratiti bilo koju pošiljku koju ste primili od nas.

Korak 2 – Odaberite jezik

Kliknite na ikonu zastave u donjem desnom kutu i odaberite jezik koji vam odgovara.

Korak 3 – Ispunite podatke

Ako vam je pošiljku dostavio DPD, unesite broj za praćenje dodijeljen vašoj pošiljci u polje Broj pošiljke za povrat. Vaši će se podaci automatski ispuniti i možete nastaviti.

Ako je pošiljku dostavio neki drugi prijevoznik osim DPD-a, obrazac je potrebno ispuniti ručno kako bi sustav mogao generirati povratnu dostavnu naljepnicu.

Korak 4 – Odaberite način povrata

U ovom koraku odaberite Donijeti na mjesto preuzimanja i nastavite klikom na Dalje.

Korak 5 – Provjerite podatke

Prije dovršetka zahtjeva za povrat, pregledajte dolje navedene informacije.

  • Ako je sve točno, nastavite klikom na Potvrdi povrat.
  • Ako su neki podaci netočno uneseni, nastavite klikom na Natrag.

Korak 6 – Ispišite naljepnicu

Nakon što kliknete na Potvrdi povrat, dobit ćete dostavnu naljepnicu u PDF formatu koju je potrebno ispisati i zalijepiti na paket. Informacije i naljepnica bit će poslani i na vašu e-mail adresu.

Zatim nastavite prema uputama.

Nemate pisač? Preporučujemo da kontaktirate DPD korisničku podršku ili posjetite najbliže mjesto preuzimanja i provjerite dostupne mogućnosti.

Korak 7 – Priložite u paket

U paketu mora biti jasno navedeno radi li se o povratu ili reklamaciji.
Molimo vas da ovu informaciju napišete na papir i stavite ga u paket zajedno s proizvodom.

Korak 8 – Odaberite mjesto preuzimanja

Na temelju unesene adrese prikazat će se najbliža mjesta preuzimanja na koja možete donijeti paket.

Korak 9 – Pošaljite paket

Zalijepite ispisanu naljepnicu na paket u koji ste zapakirali proizvod zajedno s priloženom informacijom (povrat/reklamacija) i odnesite ga na mjesto preuzimanja kako bi bio vraćen natrag k nama.

Dodatne informacije:

Rok za povrat: Ako je za povrat određen rok, obavezno pošaljite paket na vrijeme.
Trebate pomoć? Ako imate bilo kakva pitanja, kontaktirajte našu korisničku podršku.

Zeleni put

Neprestano poboljšavamo svoj ugljični otisak kako bismo zaštitili naš planet. Pročitajte više o tome kako prilagođavamo naše procese kako bismo smanjili naš trag.

Više info