Fixshop logo
0
0 €

Veleprodajna suradnja

U FixShopu smo specijalizirani za prodaju rezervnih dijelova za mobitele, pametne uređaje, električne skutere, robotske usisavače, malu elektroniku, alate, dodatke i obnovljene uređaje (uglavnom pametne telefone i Apple slušalice). Trenutno upravljamo s nekoliko e-trgovina na europskom tržištu (SK, DE, AT, CZ, HU, RO, EU) i postupno širimo svoju prisutnost na druge zemlje. Imamo nekoliko maloprodajnih trgovina u Slovačkoj. 

Zanimaju vas dodatne informacije o suradnji? Ispunite B2B obrazac u nastavku i postanite FixPartner.

 

Kao FixPartner dobit ćete:
 

FixPartner cjenovne kategorije*

Kategorija Mjesečni promet Iznos popusta**
B2C 0 € 0 %
A 200 € 4 %
B 450 € 8 %
C 800 € 12 %
D 1 300 € 16 %
E 1 900 € 20 %
F Pojedinac Pojedinac

*Zadržavamo pravo promjene u načinu postavljanja cjenovnih kategorija.
**Iznos popusta se ne obračunava od ukupne cijene proizvoda već od marže proizvoda. Stoga je iznos popusta samo prosjek i različit je za svaki proizvod.

 

Pravila za dobivanje cjenovne kategorije s popustom

Veleprodajna cijena ovisi o vašem prometu. Kako bi postavljanje bilo pošteno i transparentno, moraju se poštovati sljedeći uvjeti:

  • Izdani računi bez odobrenja (ne uključuju povrate i nepreuzete narudžbe).
  • U prometnu cijenu nije uračunat trošak dostave.
  • Razina cjenovne kategorije vrednuje se prema tromjesečnom prometu bez PDV-a za prethodno tromjesečje. Kontrola se provodi kvartalno, uvijek u prvom tjednu svakog kvartala (siječanj, travanj, srpanj, listopad).
  • Svaki novi FixPartner za početak dobiva pogodnost, naime D cjenovnu kategoriju koja vrijedi do sljedećeg kvartala. Za održavanje ili prelazak u višu cjenovnu kategoriju potreban je redoviti promet.

 

500+

Satisfied wholesale

1 000+

Orders daily

10 000+

Spare parts in stock

23 000+

Items

 

Pogodnosti za FixPartners

 

Dostava

Naši transportni partneri s kojima imamo dogovorenu suradnju mogu isporučiti pošiljke unutar 24 sata. Datum isporuke je samo okviran. Nijedan prijevoznik ne može 100% jamčiti isporuku unutar 24 sata.

Za više informacija o cijenama i brzini dostave posjetite naš odjeljak Dostava .

 

Zahtjevi

Sve zahtjeve za FixPartners obrađujemo prioritetno.
Trebate li podnijeti reklamaciju za robu koju ste kupili od nas? Molimo slijedite našu propisanu politiku potraživanja .

Niste sigurni kako nastaviti ili imate pitanja o zahtjevima? Kontaktirajte nas e-poštom na  [email protected]

Trebate više informacija?

Ne ustručavajte se kontaktirati nas:

  • E-mail[email protected]
  • Online chat (donji desni dio web stranice)
  • Customer support:
    • Ponedjeljak - Petak 9:00 - 16:00

Zainteresirani ste za veleprodajnu suradnju? Molimo ispunite B2B obrazac.

Odgovorna osoba će vas tada kontaktirati i obavijestiti vas o sljedećim koracima. Uz svoju poruku uključite očekivani mjesečni promet.

FAQ

Svatko može postati FixPartner. Samo nas kontaktirajte putem B2B obrasca.

Imamo dostupne rezervne dijelove svih kvaliteta od Genuine Service Pack, FixPremium, Refurbished i drugih.
Za više informacija o kvaliteti, pogledajte odjeljak Distribucija kvalitete rezervnih dijelova.

Cjenovne kategorije postavljamo prema prometu za prethodni kvartal. Što je veći promet, to je veći popust.

Iznos svog popusta možete izračunati na temelju tromjesečnog prometa umanjenog za sve vraćene ili nepreuzete artikle. Ne zaboravite odbiti i troškove dostave.

Razinu cijene možete pronaći u tablici koja je jednaka vašem rezultatu.

Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas.

Brzina dostave ovisi o prijevozniku. Dostavu također vršimo unutar 24 sata. U odjeljku Dostava pronaći ćete očekivani datum isporuke za svakog prijevoznika.

Kako imamo više prijevoznika, cijene variraju. Cjenik prijevoza možete pronaći na našim stranicama u rubrici Dostava.

Ako postoji problem s vašom narudžbom ili pritužbom, obratite nam se e-poštom na [email protected]

Molimo navedite svoju narudžbu ili broj pritužbe u predmetu.

Da, ovo se također odnosi na poslovne korisnike. Prema zakonu, robu možete vratiti u roku od 14 dana od kupnje. Roba mora biti vraćena u neoštećenom stanju i u originalnom pakiranju.

Sve informacije o načinu povrata robe navedene su u rubrici Reklamacije.

Sve podatke smo naveli u rubrici zahtjevi.
Ako vam nije jasno što se tiče reklamacije, kontaktirajte nas na [email protected]

Zeleni put

Neprestano poboljšavamo svoj ugljični otisak kako bismo zaštitili naš planet. Pročitajte više o tome kako prilagođavamo naše procese kako bismo smanjili naš trag.

Više info