Fixshop logo
0
0 €

Zahtjevi

 Uvjete potraživanja možete preuzeti ovdje  Reklamacijski obrazec

Odustanak od kupoprodajnog ugovora možete preuzeti ovdje  Odustanak od ugovora

 

Kako nastaviti

Svi znamo da nitko nije nepogrešiv i da se roba može oštetiti tijekom transporta. U tom slučaju budite hladne glave i odmah nas kontaktirajte u roku od 12 sati od primitka pošiljke na e-mail-  [email protected]

Pošaljite nam: 

  1. Fotografija otpremnice kako bismo mogli pratiti vašu narudžbu u sustavu prema promjenjivom broju simbola.
  2. Detaljna fotografija oštećene isporučene robe. 
    • Na fotografiji mora biti i naša etiketa koja je bila zalijepljena na pakiranju robe, kako bismo mogli brže identificirati oštećenu robu. 
  3. Potpuna fotografija materijala za pakiranje. Mi ćemo trebati: 
    • Fotografija kutije sa svih strana. Ako kutija ima udubljenja ili druga vizualna oštećenja, pošaljite fotografiju te lokacije. 
    • Ako je pošiljka bila zamotana u foliju s mjehurićima, morate poslati fotografiju folije s mjehurićima kada je smotana.

Nemojte slati fotografije koje nisu u fokusu ili su snimljene u uvjetima lošeg osvjetljenja ili na kojima su dijelovi fotografije odrezani ili izrezani.

Na fotografiji mora biti prikazan cijeli oštećeni predmet, a ne samo oštećeni dio.

Na temelju vaših fotografija, situaciju ćemo proslijediti prijevozniku koji će je riješiti. Ako niste u mogućnosti pružiti fotografski ili video dokaz, ne možemo ništa učiniti u vezi sa situacijom.

Zatim čekamo izjavu prijevoznika. Kontaktirat ćemo vas nakon njihovog očitovanja.

Nakon primitka narudžbe od kurira, svaki paket mora biti vizualno pregledan dok je još u zaprimanju. U slučaju oštećenja pošiljke, napišite oštećenje izravno dostavljaču. U suprotnom, ni prijevoznici ni mi ne odgovaramo za naknadne reklamacije.

Ako nam ne prijavite ovu pogrešku, svako naknadno povlačenje ili zahtjev možemo odbiti. Stoga, prijavite bilo što ako imate i najmanju sumnju.

Ukoliko Vam kupljena roba iz bilo kojeg razloga ne odgovara, robu je moguće vratiti u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke .

Ispunjeni protokol povlačenja obavezno uključite u pošiljku. Bez dnevnika nećemo moći identificirati pošiljku i obraditi povlačenje. Ispunite sve podatke u dnevniku kao što su broj narudžbe, roba koju vraćate i broj računa kako bismo vam mogli poslati uplatu.

U slučaju da nemate mogućnost ispisa dokumenta, molimo da broj narudžbe/varijabilni simbol čitko napišete na običan papir i ubacite u paket.

Robu nam možete vratiti na jedan od sljedećih načina:

1. Na našu adresu
iFix sro
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava,
Slovačka

Ukoliko paket šaljete na našu adresu, morate nakon pažljivog pakiranja robe na ambalaži napisati naš povratni kod (čitko i vidljivo) ili na ambalaži napisati " Povratni kod - 99741701".
To će osigurati da paket sigurno stigne u našu e-trgovinu/odjel za povrate.

2. Ili možete koristiti Packeta, ovisno o tome odakle šaljete. Pogledajte tablicu u nastavku.

Jeste li odlučili vratiti robu? Pitat ćemo vas: 

  • Robu vratite u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. 
  • Ako roba sadrži zaštitna ljepila, nemojte ih rezati. 
  • Očistite nepotrebno ljepilo s rabljene robe, poput zamijenjenog LCD zaslona. 
  • Ispunite i uz pošiljku  priložite protokol o povlačenju.
  • Kada pošaljete paket, tražite od prijevoznika broj za praćenje ili potvrdu kako bismo vam mogli pomoći ako se paket izgubi.

Obavijestit ćemo vas o trenutnom statusu vašeg povlačenja e-poštom nakon obrade.

Iako su svi proizvodi koje prodajemo sami po sebi testirani, besprijekorni i funkcionalni, mogu se pokvariti tijekom vremena ili u rijetkim slučajevima biti neispravni na prodajnom mjestu. Jako bismo voljeli da se ovakve situacije ne događaju, ali nažalost nije u potpunosti u našoj moći da to kontroliramo. U nekim slučajevima, greška u proizvodnji može postati očita tek nakon što je proizvod dugo vremena korišten.

Kupljena roba ne radi ili je prestala raditi ili registrirate neki drugi nedostatak? Pošaljite nam robu na reklamaciju zajedno s ispunjenim obrascem - Obrazac za reklamaciju .

Svakako uz svoju pošiljku priložite ispunjen obrazac za reklamaciju. Bez obrasca nećemo moći identificirati pošiljku i obraditi reklamaciju. Na obrascu ispunite sve podatke kao što su broj narudžbe, robu koju tražite, razlog reklamacije i kako će se ona riješiti .

U slučaju da nemate mogućnost ispisa dokumenta, molimo da broj narudžbe/varijabilni simbol čitko napišete na običan papir i ubacite u paket. Ne možemo ispravno dodijeliti zahtjev/povlačenje po imenu u sustavu.

Robu nam možete vratiti na jedan od sljedećih načina:

1. Na našu adresu
iFix sro
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava,
Slovačka

2. Ili možete koristiti Packeta, ovisno o tome odakle šaljete. Pogledajte tablicu u nastavku.

Ukoliko paket šaljete na našu adresu, morate nakon pažljivog pakiranja robe na ambalaži napisati naš povratni kod (čitko i vidljivo) ili na ambalaži napisati " Povratni kod - 99741701 ".
To će osigurati da paket sigurno stigne u našu e-trgovinu/odjel za povrate.

Jeste li se odlučili žaliti? Pitat ćemo vas: 

  • Robu vratite u originalnom pakiranju. 
  • Ispunite i priložite obrazac za reklamaciju uz pošiljku. 
  • Ne šaljite mehanički oštećenu robu, reklamacija neće biti prihvaćena. 
  • Zatražite broj za praćenje ili potvrdu od prijevoznika kada šaljete paket, kako bismo vam mogli pomoći u slučaju gubitka paketa.

Obavijestit ćemo vas o trenutnom statusu vašeg zahtjeva putem obavijesti e-poštom nakon primitka zahtjeva.

Postoji zakonski rok od 30 dana za rješavanje pritužbe. Iz iskustva znamo da zahtjeve rješavamo u roku od 5 do 10 radnih dana. Ukoliko robu imamo na skladištu, reklamaciju ćemo riješiti brže.

Nismo odgovorili na vaša pitanja? Kontaktirajte nas putem:

Koristite Packeta samo ako vaša država podržava usluge ovog operatera

Packeta International s.r.o. – HR pošta (NSC)
Šifra za povrat: 99741701
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Uvjeti potraživanja

Za podnošenje zahtjeva Prodavatelju, a to je tvrtka iFIX sro

Uvjeti reklamacije (odgovornost za nedostatke, jamstvo i reklamacije)

8.1. Ako se nedostatak na robi može otkloniti, potrošač ima pravo da se on otkloni besplatno, na vrijeme i na pravilan način. Prodavatelj je dužan nedostatak ukloniti bez nepotrebnog odgađanja.

8.2. Kupac može umjesto otklanjanja nedostatka zahtijevati zamjenu robe, odnosno ako se nedostatak odnosi samo na dio robe, zamjenu dijela, ako to Prodavatelju ne uzrokuje nerazmjerne troškove s obzirom na cijenu robe ili ozbiljnost defekta.

8.3. Prodavatelj može umjesto otklanjanja oštećenja robu s nedostatkom zamijeniti za robu bez nedostatka, ako to Kupcu ne uzrokuje veće poteškoće.

8.4. Ako se nedostatak na robi ne može otkloniti ili onemogućuje pravilno korištenje robe kao bez nedostatka, potrošač ima pravo na zamjenu robe ili pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora. Ista prava vrijede za kupca, ako je nedostatak otklonjiv, ali kupac ne može pravilno koristiti robu zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog niza nedostataka.

8.5. U slučaju pojave drugih, neotklonjivih nedostataka, Kupac ima pravo na razmjeran popust od cijene robe.

8.6. Prodavatelj je potrošača upoznao s njegovim pravima, u skladu s odredbom § 622 Građanskog zakonika (točka 8.1. do 8.3 ovih uvjeta) i pravima u skladu s odredbom § 623 Građanskog zakonika (točka 8.4. do 8.5 . ovih uvjeta) postavljanjem ovih uvjeta na odgovarajuću podstranicu web stranice za e-trgovinu Prodavatelja, a Kupac ih je imao priliku pročitati prije predaje narudžbe.

8.7. Prodavatelj odgovara za sva oštećenja robe u smislu važećih propisa SR-a, a kupac je dužan reklamirati prodavatelju ili ovlaštenoj osobi. Podaci o ovlaštenim osobama i servisnim mjestima za poslove jamstvenog i izvanjamstvenog servisa navedeni su na poleđini potvrde o jamstvu ili ih Prodavatelj dostavlja Kupcu na zahtjev telefonom ili e-poštom.

8.8 Rješavanje potraživanja obuhvaćeno je prodavateljevom politikom valjanih potraživanja, dakle člankom 8. ovih Uvjeta i odredbi. Potrošač je bio propisno obaviješten o uvjetima reklamacije i obaviješten o uvjetima i načinu podnošenja reklamacije robe, uključujući pojedinosti o tome gdje se reklamacija može podnijeti i o obavljanju jamstvenih popravaka u skladu s odredbom § 18 odjeljak 1 Zakona Ne. 250/2007 Zz o zaštiti potrošača i o izmjeni Zakona Slovačkog nacionalnog vijeća br. 372/1990 Coll. (u daljnjem tekstu „Akt“) u vrijeme prije sklapanja kupoprodajnog ugovora postavljanjem ovih uvjeta na odgovarajuću podstranicu web stranice za e-trgovinu Prodavatelja te ih je Kupac imao priliku pročitati prije predaje narudžbe. .

8.9 Pravila reklamacije primjenjuju se na robu koju je kupac kupio od prodavatelja u obliku e-trgovine na web stranici za e-trgovinu prodavatelja.

8.10. Potrošač ima pravo potraživati ​​odgovornost za nedostatak robe kod Prodavatelja samo za robu koja ima nedostatak za koji je odgovoran proizvođač, dobavljač ili Prodavatelj, koja je pokrivena jamstvom, a kupljena je od Prodavatelja.

8.11. Ako roba pokaže nedostatak, potrošač ima pravo podnijeti zahtjev u prostorijama prodavatelja u skladu s odredbom § 18 odjeljak (2) Zakona isporukom robe u prostorije prodavatelja i dostavom iskaza potrošačeve volje da izvrši njegovo pravo iz točaka 8.1. do 8.5. ovih Uvjeta i odredbi Prodavatelju, (u daljnjem tekstu "Obavijest o potraživanju"), npr. u obliku ispunjenog obrasca za potraživanje, koji se nalazi na odgovarajućoj podstranici Prodavateljeve web stranice za e-trgovinu. Prodavatelj preporuča osiguranje robe prije otpreme. Prodavatelj ne prima pošiljke pouzećem. Potrošač je dužan u Obavijest o reklamaciji uključiti sve tražene podatke, a posebno navesti vrstu i opseg nedostatka robe; Potrošač će također naznačiti na koje se pravo iz odredbi § 622 i § 633 Građanskog zakonika poziva. Potrošač ima pravo podnijeti reklamaciju i osobi koju je proizvođač robe ovlastio za obavljanje jamstvenog popravka (u daljnjem tekstu: imenovana osoba). Popis imenovanih osoba naveden je u jamstvenom listu ili ga Prodavatelj šalje Kupcu na zahtjev.

8.12. Potraživanje robe koja se može isporučiti Prodavatelju počinje na dan kada su kumulativno ispunjeni svi sljedeći uvjeti:

Dostava Obavijesti o reklamaciji Prodavatelju,

isporuku robe koju Potrošač zahtijeva Prodavatelju ili ovlaštenoj osobi,

dostava pristupnih kodova, lozinki itd. reklamirane robe Prodavatelju, ako su ti podaci nužni za pravilno rješavanje reklamacije;

8.13. Ukoliko je predmet reklamacije proizvod koji se objektivno ne može isporučiti Prodavatelju ili koji je čvrsto ugrađen, Potrošač je, osim ispunjavanja uvjeta iz točaka 8.12 (a) i (c) ovih Uvjeta i Uvjeti, dužan pružiti svu potrebnu pomoć Prodavatelju ili trećoj osobi koju Prodavatelj odredi da izvrši pregled reklamirane robe. Reklamacija robe koja se ne može objektivno isporučiti Prodavatelju ili je čvrsto ugrađena počinje teći danom pregleda robe u skladu s prvom rečenicom. Međutim, ako Prodavatelj ili treća strana koju je on odredio, unatoč potrebnoj suradnji koju je kupac pružio, ne organizira pregled u razumnom roku, ali najkasnije u roku od 10 dana od dostave Obavijesti o reklamaciji prodavatelja, postupak potraživanja započet će na dan dostave obavijesti o potraživanju prodavatelju.

8.14. Prodavatelj ili ovlaštena osoba izdaje Kupcu potvrdu reklamacije robe, u odgovarajućem obliku po izboru Prodavatelja, npr. u obliku e-maila ili u pisanom obliku, u kojoj je dužan točno identificirati navedene nedostatke robe i još jednom obavijestiti Potrošača o njegovim pravima prema Odjeljku 8.1. do 8.3. ovih Uvjeta (Odredba § 622 Građanskog zakonika) i prava koja proizlaze iz stavka 8.4. do 8.5. ovih Uvjeta (odredba § 623 Građanskog zakonika). Ako je reklamacija predana putem daljinske komunikacije, Prodavatelj mora Kupcu odmah dostaviti potvrdu reklamacije; ako potvrdu nije moguće dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije uz potvrdu o likvidiranoj tražbini; potvrda o potraživanju se ne mora dostaviti ako Potrošač može na drugi način dokazati potraživanje.

8.15. Potrošač ima pravo odlučiti na koje se svoje pravo iz odredbe § 622 i odredbe § 623 Građanskog zakonika poziva, a istovremeno je dužan o svojoj odluci odmah obavijestiti Prodavatelja. Na temelju odluke Kupca, na koje se pravo iz odredbe § 622 i odredbe § 623 Građanskog zakonika poziva, Prodavatelj ili ovlaštena osoba dužni su odrediti način rješavanja potraživanja prema odredbi § 2 m) Zakona odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka reklamacijskog postupka, u opravdanim slučajevima, posebice ako je potrebna složena tehnička ocjena stanja robe u roku od 30 dana od dana pokretanja reklamacijskog postupka. . Nakon utvrđivanja načina rješavanja reklamacije, Prodavatelj ili ovlaštena osoba će reklamaciju riješiti odmah, au opravdanim slučajevima reklamacija se može riješiti i naknadno. Međutim, potraživanje se ne može riješiti kasnije od 30 dana od dana podnošenja potraživanja. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije, Kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora ili ima pravo zamijeniti robu za novu robu.

8.16. Ako je Potrošač podnio reklamaciju unutar prvih 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, Prodavatelj može reklamaciju rješavati odbijanjem na temelju mišljenja stručnjaka ili mišljenja ovlaštene, obaviještene ili ovlaštene osobe ili mišljenja ovlaštene osobe. (u daljnjem tekstu "stručna procjena robe"). Neovisno o ishodu stručne procjene robe, Prodavatelj ne može od Kupca zahtijevati plaćanje troška stručne procjene robe niti drugih troškova vezanih uz stručnu procjenu robe.

8.17 Ako je Potrošač podnio reklamaciju proizvoda nakon 12 mjeseci od sklapanja kupoprodajnog ugovora, a Prodavatelj ga je odbio, osoba koja je rješavala reklamaciju dužna je u potvrdi o rješavanju reklamacije naznačiti kome se Kupac može obratiti. poslati robu na stručnu procjenu. Ako kupac pošalje robu na stručnu procjenu ovlaštenoj osobi navedenoj u potvrdi o rješavanju reklamacije, troškove stručne procjene robe, kao i sve ostale povezane troškove snosi prodavatelj bez obzira na ishod. stručne prosudbe. Ukoliko potrošač stručnom procjenom robe dokaže odgovornost prodavatelja za nedostatak proizvoda, može ponovno podnijeti reklamaciju; jamstveni rok ne teče za vrijeme obavljanja stručne procjene robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana ponovne reklamacije platiti Kupcu sve troškove nastale stručnom procjenom robe, kao i sve s time povezane troškove. Ponovno podnesen zahtjev ne može se odbiti.

8.18. Potrošač nema pravo ostvariti pravo odgovornosti za nedostatke o kojima ga je Prodavatelj obavijestio prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora ili za koje je, uzimajući u obzir okolnosti pod kojima je sklopljen kupoprodajni ugovor, Potrošač imao biti svjestan.

8.19 Prodavatelj zadržava pravo zamijeniti robu s nedostatkom drugom robom koja je bez nedostataka, s istim ili boljim tehničkim parametrima, osim ako bi to izazvalo ozbiljne poteškoće za Kupca.

8.20 Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke robe:

  • Ako Kupac do isteka jamstvenog roka robe nije iskoristio svoje pravo koje proizlazi iz odgovornosti Prodavatelja za nedostatke robe,
  • ako je nedostatak robe nastao uslijed mehaničkog oštećenja od strane potrošača,
  • ako je nedostatak robe nastao uporabom robe pod okolnostima koje intenzitetom, vlagom, kemijskim ili mehaničkim učinkom ne odgovaraju prirodnom okruženju robe,
  • ako je nedostatak uzrokovan nestručnim rukovanjem, manipulacijom ili lošim postupanjem s robom
  • ako je nedostatak robe uzrokovan oštećenjem robe prekomjernim utovarom ili uporabom u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji ili općim načelima uobičajene uporabe robe,
  • ako je nedostatak robe uzrokovan oštećenjem robe nepopravljivim i/ili nepredvidivim događajima,
  • ako je nedostatak robe nastao uslijed oštećenja robe slučajnim uništenjem i slučajnim kvarom,
  • ako je nedostatak na robi nastao nestručnim zahvatom, oštećenjem od vode, požara, statičkog ili atmosferskog elektriciteta ili bilo kojim drugim zahvatom više sile
  • ako je nedostatak robe nastao zahvatom robe od strane neovlaštene osobe
  • Ako paket nije kompletan ili u slučaju očitog nedostatka koji je potrošač mogao utvrditi provjerom paketa u trenutku isporuke robe, a o kojem nije obavijestio prodavatelja u skladu s točkom 5.9 Uvjeta i Uvjeta, kasniji zahtjevi ove vrste mogu se prihvatiti samo ako potrošač dokaže da je roba već imala nedostatak u trenutku prihvaćanja robe od strane potrošača.

8.21 Prodavatelj je dužan riješiti zahtjev i prekinuti postupak potraživanja na jedan od sljedećih načina:

  • predajom popravljene robe,
  • razmjenom dobara,
  • povratom kupoprodajne cijene robe,
  • povratom odgovarajućeg iznosa kao popusta na cijenu robe,
  • podnošenjem pisanog zahtjeva za prihvaćanje navedenog izvedbenog zadatka od strane Prodavatelja,
  • razumnim odbijanjem zahtjeva za robu.

8.22 Prodavatelj je dužan izdati pisani dokument o načinu rješavanja reklamacije, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije osobno, poštom, kurirskom službom ili dostavom.

Prodavatelj će kupca odmah po okončanju reklamacijskog postupka obavijestiti telefonom ili e-mailom te će mu zajedno s robom ili e-mailom dostaviti dokument potvrde reklamacije.

8.23 Jamstveni rok je 24 mjeseca od datuma isporuke robe osim ako za određene slučajeve nije navedeno drugačije jamstveno razdoblje.

U slučaju obnovljene robe 21 mjesec (pod obnovljenom robom podrazumijevamo rabljenu robu koja je naknadno prošla inspekciju jednog od naših stručnjaka i koja je tako označena);

Za rabljenu robu 12 mjeseci (pod rabljenom robom podrazumijevamo tako označenu robu, koja je rabljena ili popravljena bez greške, pri čemu potpunost pakiranja ne ometa potpunu uporabu robe)

8.24 Pod okolnostima da je potrošač poduzetnik (pravna osoba), strane su se dogovorile o jamstvenom roku od najviše 12 mjeseci u skladu s odredbom § 429 odjeljak 2 Trgovačkog zakona

8.25 Jamstveni rok može se produljiti za razdoblje tijekom kojeg Potrošač nije mogao koristiti robu zbog jamstvenog popravka robe.

8.26 U slučaju zamjene robe, potrošaču se dostavlja dokument o reklamaciji koji sadrži informacije o zamjeni robe, a sve daljnje reklamacije trebaju se podnijeti na temelju kupoprodajnog ugovora i ovog dokumenta o reklamaciji. U slučaju zamjene robe za novu, jamstveni rok počinje ponovno teći od dana primitka nove robe, ali samo u slučaju da je roba zamijenjena za novu.

8.26.1. Kod robe korištene 6 mjeseci (rabljena roba je roba označena kao takva koja je korištena ili popravljena bez nedostataka, pri čemu cjelovitost pakiranja ne sprječava potpunu iskoristivost proizvoda).
U slučaju da je kupac poduzetnik (pravna osoba), stranke u skladu sa § 429 st. 2 Opch. Zakonom je dogovoren jamstveni rok od maksimalno 6 mjeseci.
- Uobičajena roba u ponudi prodavatelja - 6 mjeseci
- Baterije (sve osim baterija s oznakom "original") - 6 mjeseci

- Roba označena kao "rezervni dijelovi", koja u svom nazivu ima "original" "ORG" ili "original" - 3 mjeseca

8.26.2. Odgovornost za nedostatke, jamstvo, kakvoća robe - poslovni subjekti (nepotrošači)
1. Ako kupac ne ispunjava uvjete potrošača iz st. § 2. slov. a) Zakona, odredbe § 422. i dalje. primjenjuju se na ugovorne strane. Trgovačkog zakona, koji regulira zahtjeve za odgovornost za nedostatke.
2. Jamstvom za kvalitetu robe prodavatelj se pisanim putem obvezuje da će isporučena roba određeno vrijeme biti sposobna za korištenje u ugovorenu, inače uobičajenu namjenu ili da će zadržati ugovorena, inače uobičajena svojstva. Jamstvo za kvalitetu naručenog oblika jamči se 6 mjeseci sukladno § 429 Trgovačkog zakonika za kupce koji ne ispunjavaju definiciju potrošača.
3. Prodavatelj je odgovoran Kupcu za činjenicu da je roba bez nedostataka, u trenutku kada rizik od oštećenja Robe prijeđe na Kupca. Konkretno, Prodavatelj je odgovoran Kupcu da u ovom trenutku:
a) roba ima ugovorena svojstva, odn. ima svojstva deklarirana od strane proizvođača ili svojstva koja je Kupac očekivao s obzirom na opis i prirodu robe,
b) roba je prikladna za uporabu u navedene svrhe, odn. u svrhe za koje se roba ove vrste obično koristi,
(c) roba je u skladu sa zahtjevima zakonodavstva;
4. Odgovarajuće odredbe odjeljaka 455 - 461 Trgovačkog zakona primjenjuju se na pitanja prijenosa rizika od štete na robi.
5. Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o očitim nedostacima robe bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije do unutar 24 sata.
6. Kupac je dužan omogućiti Prodavatelju da se uvjeri u navedene nedostatke robe.
7. Prodavatelj je dužan ocijeniti osnovanost prigovora bez nepotrebnog odgađanja, dok duljina roka za ocjenu osnovanosti prigovora ovisi uglavnom o prirodi i težini reklamiranog nedostatka. Prodavatelj se obvezuje obavijestiti Kupca o rezultatu procjene.
8. U slučaju da je reklamacija opravdana, Kupac može zahtijevati ili isporuku zamjenske robe za neispravnu, ili otklanjanje nedostataka na robi, ili razuman popust na kupoprodajnu cijenu, osim ako nije drugačije dogovoreno s Prodavateljem.

8.27 Ako se kvar može otkloniti, reklamacija će se rješavati ovisno o odluci Potrošača iz točke 8.15. ovih uvjeta, na jedan od sljedećih načina:

Prodavatelj osigurava popravak/uklanjanje kvara, odn

Prodavatelj mijenja neispravnu robu

8.28 Ako se nedostatak može otkloniti, a Kupac bez odgađanja ne naznači bez odgađanja u skladu s točkom 8.15 ovih uvjeta, na koji bi način želio da se zahtjev riješi, Prodavatelj rješava zahtjev uklanjanjem nedostatka.

8.29 Pod okolnostima, da se nedostatak ne može ukloniti, ili se ponovno pojavio jedan otklonjivi nedostatak, ili je došlo do više otklonjivih nedostataka, koji ometaju pravilnu uporabu robe kao bez nedostatka, Prodavatelj podmiruje zahtjev, ovisno o odluci Potrošača prema točki 8.15. ovih Uvjeta, na sljedeći način

Zamjena robe za drugu funkcionalnu robu istih ili boljih tehničkih parametara ili

U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti izvršiti zamjenu robe za drugu, potraživanje se namiruje povratom kupoprodajne cijene.

8.30 Pod okolnostima, da se nedostatak ne može ukloniti, ili se ponovno pojavio jedan uklonjivi nedostatak, ili je došlo do više uklonjivih nedostataka, koji ometaju pravilnu uporabu robe kao bez nedostatka, a potrošač ne uspije utvrditi bez nepotrebnog odgađanja, prema do točke 8.15 ovih Uvjeta, način rješavanja reklamacije, Prodavatelj reklamaciju rješava zamjenom robe za drugu funkcionalnu robu istih ili boljih tehničkih parametara.

8.31 Rješavanje reklamacije odnosi se samo na nedostatke navedene u Obavijesti o reklamaciji i Potvrdi reklamacije robe prema točki 8.14. ovih Uvjeta.

8.32 U svrhu reklamacije, višestruko pojavljivanje uklonjivog nedostatka smatra se jednim uklonjivim nedostatkom koji se pojavio više od dva puta.

8.33 U svrhu reklamacije, pojava više od tri različita uklonjiva nedostatka u isto vrijeme smatra se velikim brojem različitih uklonjivih nedostataka.

8.34 Kupčevo pravo na podnošenje zahtjeva za robu s nedostatkom konzumira se nakon što se on/ona pozvao na to pravo i zatražio od Prodavatelja da ukloni nedostatak robe prema Odjeljku 8.1. ovih Uvjeta i odredbi, i bez obzira na ishod potraživanja, potraživanje istog jedinstvenog nedostatka (ne nedostatka iste vrste) bit će odbijeno.

8.35 Odredbe iz članka 8. ovih Uvjeta i odredbi izričito se ne primjenjuju na subjekte koji ne ispunjavaju definiciju potrošača iz odredbe § 2 a) Zakona.

8.36 Potrošač je svjestan da tijekom servisnog zadatka može doći do gubitka podataka, za što iFix sro niti proizvođač nisu odgovorni. Potrošač je dužan napraviti sigurnosnu kopiju svojih osobnih podataka prije izvršenja servisnog zadatka.

8.37 Jamstveni rok istječe kada:

Kupac ne raspolaže jamstvenim listom, potvrdom o uplati ili drugim dokumentom koji dokazuje kupnju robe.

  • roba je korištena suprotno uputama za uporabu, u svrhe koje nisu navedene u uvjetima, kao i obično
  • roba je mehanički oštećena, kao što je pad ili udarac
  • oštećenje robe uzrokovano vanjskim utjecajima kao što su voda, vatra, prekomjerna sunčeva svjetlost, statički ili atmosferski elektricitet, neprikladno okruženje ili viša sila, ili ako je robu oštetio kupac (npr. korištenjem oštećenog ili neprikladnog pribora, preopterećenjem , itd.)
  • ako zanemarite brigu o robi ili rutinsko održavanje
  • ako je servisni zadatak obavio netko drugi, a ne ovlašteni servis, npr. nestručno uplitanje, rastavljanje, neoriginalni firmware (root)
  • isteka jamstvenog roka

8.38 iFix sro je ovlašteni servisni centar za obavljanje poslova jamstvenog servisa za Huawei mobilne telefone, tablete i satove.

8.39 Jamstveni rok se produljuje za vrijeme od preuzimanja robe od strane iFix sro do trenutka kada je potrošač dužan preuzeti robu.

8.40 Relevantno tijelo za alternativno rješavanje sporova s ​​Prodavateljem iFix sro, s registriranim mjestom na adresi Námestie hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, je Slovačka trgovačka inspekcija Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk ili drugi relevantni pravni subjekt subjekt registriran na popisu alternativnih rješenja sporova koji provodi Ministarstvo gospodarstva Republike Slovačke (popis je dostupan na http://www.mhsr.sk); Potrošač ima pravo izabrati kojem će se od ovih tijela za alternativno rješavanje sporova obratiti.

 

Ovi Uvjeti za pritužbe stupaju na snagu i stupaju na snagu 31. listopada 2016.

Zeleni put

Neprestano poboljšavamo svoj ugljični otisak kako bismo zaštitili naš planet. Pročitajte više o tome kako prilagođavamo naše procese kako bismo smanjili naš trag.

Više info