Fixshop logo
0
0 €

Opći uvjeti i odredbe

                Opći uvjeti i odredbe iFix S.R.O.

                Ovi uvjeti reguliraju prava i obveze stranaka koje proizlaze iz sporazuma o kupnji sklopljenom između prodavatelja, a to je Ifix, SRO, s registriranim mjestom na Námestie Hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, Id: 47019948, registrirano u Komercijalni registar okružnog suda Bratislava 1, Odjeljak: Ltd., Umetanje br. 87860 / B (u daljnjem tekstu, nazvan "prodavač") i potrošač, koji je predmet kupnja i prodaja robe na web stranici prodavača e-trgovine.

                Podaci za kontakt prodavača:

                Ifix S.R.O., s registriranim mjestom Námestie Hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava ičo: 47019948, registriran u komercijalnom registru Okružnog suda Bratislava I Odjeljak: Sro, umetnuti z. 87860 / B

                • Porez: 2023719379

                • Broj PDV -a: SK2023719379

                • Naziv tvrtke: ifix S.R.O.

                • Telefon: +43 720 880806

                • E -pošta: info@fixshop.hr

                • Nadzorno tijelo:

                • Slovačka trgovinska inspekcija (SOI)

                • SOI inspektorat za regiju Bratislava

                • Prievozská 32, P.O. Okvir 5.820 07 Bratislava 27

                • Odjel za zaštitu tehničkih proizvoda i potrošača i pravni odjel

                • Tel. Br.: 02/58272 172, 02/58272 104 Fax br .: 02/58272 170

                • http://www.soi.sk

                • http://www.soi.sk/sk/podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

               

                Ovi uvjeti, u njegovim riječima, stupaju na snagu na dan zaključenja ugovora o kupnji, sastavni su dio ugovora o kupnji. U slučaju da prodavatelj i potrošač sklapaju pisani ugovor o kupnji u kojem se slažu o različitim uvjetima iz ovih Uvjeta, odredbama Ugovora o kupnji imat će prioritet ovim uvjetima i odredbama. Uvjeti i odredbe dogovorene ne smiju biti u sukobu s drugim pravnim propisima (kraće vrijeme za povrat robe, jamstvenog razdoblja itd.)

                Za potrebe ovih uvjeta, dodatni sporazum treba shvatiti kao ugovor prema kojem potrošač stječe robu ili mu je dostavljen uslužni zadatak povezan s predmetom ugovora o kupnji, ako se roba isporuči ili servisni zadatak Pružao prodavatelj ili treća osoba prema uvjetima njihovog sporazuma.

                Prikazana otkupna cijena za robu na bilo kojoj web stranici e-trgovine koju upravlja prodavač također uključuje porez na dodanu vrijednost, pod iznos utvrđenom valjanim pravnim propisima Slovačke Republike i ne uključuje cijenu za dostavu ili isporuku robe ili drugog neobavezne usluge. Sva prodaja vrijedi dok zalihe traju, osim ako nije drugačije određeno.

                Prodavatelj zadržava pravo prilagoditi cijenu robe u bilo kojem trenutku na bilo kojoj web stranici e-trgovine kojom upravlja prodavač. Promjena cijene robe ne primjenjuje se na kupnju ugovora zaključenih prije promjene cijena, bez obzira na činjenicu da roba još nije isporučena.

                U slučaju da prodavač ne ispuni svoje obveze prema važećim zakonima Slovačke Republike ili Europske zajednice ili prema ovim uvjetima, potrošač može iskoristiti svoja prava protiv prodavatelja preko nadležnog suda.

               

2.            Način zaključivanja ugovora o kupnji

1.            Prijedlog za zaključivanje ugovora o kupnji Potrošač šalje prodavaču u obliku ispunjenog i predanog obrasca, koji se može naći na web stranici prodavatelja, kojim je podnio prijedlog za zaključak a Ugovor o kupnji, koji je predmet prijenos prava vlasništva nad robom koju je potrošač identificirao, pod postavljenom vrijednošću kupnje i pod uvjetima navedenim u narudžbi (u daljnjem tekstu nazvan "narudžba").

2.            Potrošač će automatski primiti e -poštu nakon što je predao svoju naredbu, navodeći da je narudžbu primio elektronički sustav dobavljača (u daljnjem tekstu "nazvan" potvrda isporuke narudžbe "). Sve dodatne informacije o narudžbi također će biti poslane na adresu e -pošte potrošača.

3.            Potvrda o isporuci naloga sadrži podatke da je prodavač primio narudžbu, ali još uvijek ne ukazuje na prihvaćanje prijedloga za zaključivanje ugovora o kupnji.

4.            Prodavač naknadno šalje potrošaču e -poštu s informacijama o tome je li potrošačka naredba prihvaćena (u daljnjem tekstu nazvan "prihvaćanje narudžbe"). Prihvaćanje narudžbe sadrži podatke o imenu i specifikaciji robe koja je prodaja predmet ugovora o kupnji, detalji o cijeni robe i / ili drugih usluga, naznake predviđenog razdoblja isporuke, ime i adresu Mjesto na kojem će roba biti isporučena, te eventualna cijena i uvjeti, kao i metoda i vrijeme isporuke robe na dogovoreno mjesto isporuke za potrošača, detalje o prodavačima (naziv poslovanja, registrirano mjesto, registracijski broj tvrtke, itd.) i ostali potrebni podaci.

5.            Ugovor o kupnji zaključuje se prihvaćanjem narudžbe u elektroničkom ili pismenom obliku od strane potrošača.

6.            Prodavatelj je, na jasan, nedvosmislen, razumljiv i nepogrešiv način, obavijestio prije nego što je potrošač podnio svoju naredbu, o unaprijed ugovori o zahtjevu, plaćanju, trgovini, otpremi i drugim uvjetima:

1.            obavijestio je o glavnim karakteristikama robe ili prirodi zadatka usluge u mjeri prikladno za korištenje komunikacije i robe ili usluga, obavijestio je o relevantnom web mjestu kataloga na web mjestu e-trgovine prodavača.

2.            obavijestio je o trgovačkom nazivu prodavača i registriranom mjestu na odgovarajućoj pod-stranici web stranice prodavača e-trgovine, te u članku 1. ovih uvjeta koji su dostupni na odgovarajućoj pod-stranici web stranice prodavača e-trgovine.

3.            Telefonski broj prodavatelja i drugi podaci potrebni da bi potrošač mogao kontaktirati prodavatelja, posebno adresu e-pošte i broj faksa, ako je postojeći, i o njima je obavijestio o relevantnom web mjestu prodavača na web mjestu prodavatelja e-trgovine i u članku 1. ovih Uvjeta i odredbi koji su dostupni na odgovarajućoj podlozi web stranice prodavača e-trgovine.

4.            Adresa prodavatelja, gdje potrošač može podnijeti zahtjev za robu ili usluge, podnijeti žalbu ili drugo, može se naći u članku 1. ovih Uvjeta, koji su dostupni na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja E -Commorce web stranica

5.            Podaci o konačnoj cijeni robe ili usluga, uključujući porez na dodanu vrijednost i sve ostale poreze, ili ako, zbog prirode robe ili usluga, cijena se ne može približno procijeniti unaprijed, način na koji se izračunava kao i otprema, dostava, poštarina i ostali troškovi i naknade ili ako se činjenica da će potrošač biti dužan platiti za takve troškove, a troškovi se ne mogu unaprijed procijeniti na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja prodavača Web stranica e-trgovine.

6.            Podaci o plaćanju, uvjetima isporuke kao i vremenskom razdoblju u kojem se prodavač obvezuje isporučiti robu ili pružiti uslužni zadatak, a informacije o postupcima za provođenje i rješavanje zahtjeva, pritužbi i prijedloga potrošača mogu se pronaći U odgovarajućim pod-artikerima ovih uvjeta koji su dostupni na odgovarajućoj pod-stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja

7.            Podaci o potrošačima da se povuku iz ugovora o kupnji, a uvjeti, vremensko razdoblje i postupak za ostvarivanje prava na povlačenje iz ugovora o kupnji, dostupni su u članku 10. ovih Uvjeta, koji su dostupni na odgovarajućem pod- Stranica web stranice e-trgovine prodavača.

8.            informiran o pružanju povlačenja s obrasca ugovora o kupnji u članku 10. i dodatku ovih Uvjeta, koji su dostupni na odgovarajućoj podlozi na web stranici e-trgovine prodavatelja; Prodavatelj također pruža povlačenje iz obrasca za kupnju u prilogu ovih uvjeta koji su dostupni na odgovarajućoj podlozi web stranice prodavača e-obroka.

9.            Informacije da će u okolnostima da se potrošač povuče iz ugovora o kupnji, on će podnijeti troškove povezane s povratom robe prodavaču u skladu s odredbom § 10. Odjeljak 3. Zakona br. 102/2014 Z.Z. o zaštiti potrošača u prodaji robe ili pružanju usluga u kojima se ugovor zaključuje isključivo komunikacijom na daljinu ili gdje je ugovor sklopljen izvan prostora prodavača i izmjene i nadopunjavanja određenih zakona (u daljnjem tekstu kao "Zakon o zaštiti potrošača za prodaju udaljenosti"), a ako se potrošač povuče iz ugovora o kupnji, snose troškove povratka robe koja se, zbog njihove prirode, ne može vratiti putem post, navedena u članku 10. Ovi uvjeti, koji su dostupni na odgovarajućoj web stranici web stranice prodavatelja.

10.         Potrošačka obveza da prodavaču plati cijenu za određeni zadatak usluge u skladu s odjeljkom 10. Stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača kada se potrošač povuče iz ugovora o usluzi nakon što je prodavaču dao izričit pristanak u skladu s člankom 4. Stavka 6. Zakona o zaštiti potrošača u Slučaj prodaje na daljinu, dostupan je u članku 10. ovih Uvjeta koji su dostupni na odgovarajućoj podlozi web stranice prodavača e-trgovine.

11.         Okolnosti u kojima potrošač gubi pravo na povlačenje iz ugovora navedene su u članku 10. ovih Uvjeta, koji su dostupni na odgovarajućoj pod-stranici web stranice e-trgovine prodavača.

12.         Upute o odgovornosti prodavatelja za nedostatke u zadacima robe ili usluga u skladu s pružanjem Zakona 622 i 623 Građanskog zakona nalaze se u članku 8. Ovi uvjeti koji su dostupni na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja E- Web stranica Commerce.

13.         o postojanju i detaljima o jamstvu koji je dao proizvođač ili prodavač pod strožim načelima nego što je navedeno u Zakonu 502 Građanskog zakona, ako ga pruža proizvođač ili prodavač, kao i informacije o postojanju i uvjetima podrške i usluga Potrošaču nakon prodaje robe ili pružanja zadatka usluge, ako je takva podrška, obavijestila je o odgovarajućoj pod-stranici web stranice prodavača e-trgovine i u članku 9 ovih uvjeti , koji su dostupni na odgovarajućoj podlozi web stranice prodavača e-trgovine.

14.         Postojanje relevantnih kodeksa ponašanja na koje se prodavač obvezao pridržavati se i način na koji se potrošač može upoznati s njima ili dobiti njihov tekst, osigurava se na odgovarajućoj pod-stranici web stranice prodavača e-trgovine.

15.         u trajanju ugovora, u slučaju fiksnog ugovora; ili u slučaju ugovora sklopljenog za neodređeno vrijeme, u tom slučaju se njegova valjanost automatski obnavlja, kao i informacije o uvjetima raskida ugovora, daju se na odgovarajućoj web stranici prodavača e-trgovine i u ovim uvjetima i odredbama, koji su dostupni na odgovarajućoj web stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja.

16.         U minimalnom trajanju potrošačkih obveza koje proizlaze iz ugovora o kupnji, ako takva obveza za potrošača proizlazi iz ugovora o kupnji, obavještava o odgovarajućoj pod-stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja i u ovim uvjetima, a to su, a to su Dostupno na odgovarajućoj podlozi web stranice prodavača e-trgovine.

17.         Potrošačka obveza da plati depozit ili pruži još jedno financijsko jamstvo na zahtjev prodavatelja i uvjeti koji se primjenjuju na njega, ako se takva obveza za potrošača iz ugovora o kupnji osigurava na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja Web stranica e-trgovine i u ovim uvjetima i odredbama, koji su dostupni na odgovarajućoj web stranici web stranice prodavača e-trgovine.

18.         Informirana o funkcionalnosti, uključujući upotrebne tehničke zaštitne mjere za osiguranje elektroničkog sadržaja, ako je prikladno, na odgovarajućoj pod-stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja i u ovim uvjetima, koje su dostupne na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja E -Commerce Web stranica.

19.         Informiran o kompatibilnosti elektroničkog sadržaja s hardverom i softverom, od kojih je prodavač svjestan ili o čemu se, razumno očekivano, prodavatelj bi trebao biti svjestan, ako je primjenjivo, na odgovarajućoj pod-stranici prodavatelja E- Trgovačka web stranica

20.         Informiran o mogućnosti i uvjetima rješavanja sporova kroz izvansud ili kroz ADR sustav, ako se prodavač obvezao koristiti ovaj sustav, na odgovarajućem web mjestu prodavatelja na web mjestu e-trgovine i u ovim uvjetima i odredbama , koje su dostupne na odgovarajućoj podlozi web stranice E-Commerce Sellers.

21.         informiran o radnjama potrebnim za zaključivanje ugovora o kupnji opisujući tražene radnje u ovim uvjetima i odredbama koje su dostupne na odgovarajućoj pod-stranici web stranice e-trgovine prodavača.

22.         obavijestio da će ugovor o kupnji elektroničkim putem pohranjivati ​​i biti dostupan potrošaču nakon podnošenja pismenog zahtjeva prodavaču, na odgovarajućoj pod-stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja i u ovim uvjetima, koji su, koji su Dostupno na odgovarajućoj web stranici web stranice E-Commerce Sellers.

23.         Jezik za zaključivanje ugovora je slovajski jezik, od kojih je informiran na odgovarajućoj pod-stranici web stranice za e-trgovinu prodavatelja i u ovim uvjetima i odredbama, koji su dostupni na odgovarajućoj web stranici E-trgovine prodavača .

7.            Ako prodavač nije obavijestio o obvezi plaćanja dodatnih naknada ili drugih troškova u skladu s 2.6. (e) ovih Uvjeta ili o drugim troškovima povezanim s vraćanjem robe ispod točke 2.6. (i) Od ovih Uvjeta, potrošač nije dužan platiti ove dodatne troškove ili naknade.

3.            Prava i obveze prodavača

1.            Prodavatelj je dužan:

2.            Dostavite robu na temelju prihvaćene narudžbe, u dogovorenom iznosu, kvaliteti i vremenskom razdoblju i spakirajte ih ili opremite prije otpreme na način prikladan za skladištenje i zaštitu,

3.            Osigurajte da isporučena roba ispuni sva valjana pravila i propise SR -a

4.            Odmah nakon zaključenja ugovora o kupnji, ali najkasnije nakon isporuke robe, Kupcu pružite potvrdu zaključivanja ugovora o kupnji na izdržljivom mediju, na primjer putem e -pošte. Potvrda mora sadržavati sve podatke navedene u točki 2.6. uključujući povlačenje s obrasca za kupnju.

5.            Dostavite sve dokumente potrebne za primanje i upotrebu robe i drugih dokumenata propisanih važećim slovačkim zakonodavstvom (priručnici na slovačkom jeziku, potvrda o jamstvu, napomena o dostavi, porezni dokument), najnovije nakon isporuke robe u pisanom ili elektroničkom obliku.

6.            Prodavatelj ima pravo primiti odgovarajuće i pravovremeno plaćanje otkupne cijene od potrošača za isporučenu robu

7.            Ako prodavatelj ne može isporučiti robu potrošaču u roku ugovorenom u ugovoru o kupnji ili utvrđeno ovim uvjetima i uvjetima ili za dogovorenu kupoprodajnu cijenu, prodavatelj je dužan ponuditi potrošaču zamjenu ili mogućnost da se povuče iz ugovora o kupnji (Otkaži narudžbu). Potrošač se može povući iz ugovora o kupnji ili otkazati narudžbu e -poštom. Ako je potrošač već platio kupoprodajnu cijenu ili dio, prodavatelj je dužan vratiti otkupnu cijenu koja je već plaćena ili već plaćeni dio njenog, u roku od 14 dana od dana primanja e -pošte s povlačenjem ugovor o kupnji ili, otkazivanje narudžbe od strane potrošača na određeni račun, osim ako se stranke ne slože drugačije. Ako potrošač ne prihvati zamjenu koju je prodavač ponudio u razumnom vremenskom razdoblju ili se ne povuče iz ugovora o kupnji, prodavač ima pravo povući se iz ugovora o kupnji i ako je potrošač već platio kupoprodajnu cijenu ili dio toga To je, na taj način, prodavač dužan vratiti već plaćenu kupoprodajnu cijenu ili je dio plaćen, u roku od 14 dana od datuma isporuke povlačenja iz ugovora o kupnji na potrošača.

4.            Potrošačka prava i obveze

1.            Prodavatelj je potrošača obavijestio da je obveza plaćanja otkupne cijene dio narudžbe.

2.            Potrošač je dužan:

1.            Rukovati naručenom i isporučenom robom

2.            Platite prodavaču dogovorenu otkupnu cijenu u roku od dogovorenog razdoblja, uključujući troškove otpreme i isporuke robe

3.            Potvrdite u isporuci, prihvaćanje robe s njihovim potpisom ili potpisom ovlaštene osobe

3.            Potrošač ima pravo primiti robu u iznosu, kvaliteti, datumu i mjestu koje su dogovorene stranke

4.            Kupac je dužan provjeriti robu nakon primitka od prijevoznika ili u podružnici i u slučaju oštećene robe da prijavi situaciju bilo telefonom ili e-poštom najkasnije 24 sata nakon primitka narudžbe. Ako to ne učini, bilo koja žalba ili povlačenje iz ugovora od strane prodavatelja bit će odbijena.

5.            Uvjeti isporuke i plaćanja

1.            Uobičajena dostupnost robe zajedno s datumom otpreme navedena je pored svakog proizvoda na web stranici e-trgovine.

2.            Ako se prodavač i potrošač ne slože drugačije, u ugovoru o kupnji, prodavatelj je dužan isporučiti robu potrošaču bez nepotrebnog odgađanja, međutim, najkasnije 30 dana nakon datuma zaključivanja ugovora o kupnji. Ako prodavač ne ispuni svoju obvezu isporuči robe u roku navedenom u prvoj rečenici, potrošač će od njega zatražiti da isporuči robu u dodatnom razumnom razdoblju koje je potrošač odredio. Ako prodavač ne isporuči robu u ovom razumnom dodatnom razdoblju, potrošač ima pravo povući se iz ugovora.

3.            Prodavatelj ima pravo zahtijevati od potrošača da prihvati robu čak i prije isteka razdoblja isporuke propisanog u ugovoru o kupnji.

4.            Boja robe prikazana na web stranici e-trgovine možda se ne podudara baš s istinskim nijansama u boji u stvarnosti. Prikazane nijanse boja ovise, između ostalog, o kvaliteti monitora, odnosno o korištenom uređaju.

5.            Potrošač je dužan prihvatiti robu na mjestu na kojem je prodavač ili njegov agent odgovoran za isporuku robe i potrošača dogovoreno u sporazumu o kupnji ili na drugi način prije isporuke robe (u daljnjem tekstu "nazvan" Mjesto"). Potrošač je dužan prihvatiti robu u roku od kojih je prodavač ili njegov agent, koji je odgovoran za isporuku robe i potrošača dogovorenog u ugovoru o kupnji ili na drugi drugi način prije isporuke robe (u daljnjem tekstu kao "vremensko razdoblje").

6.            U okolnostima u kojima prodavatelj robu dostavlja potrošaču na mjesto i u roku od vremenskog razdoblja, potrošač je dužan prihvatiti robu ili osigurati da robu prihvati osoba koju je potrošač odobrio, u slučaju njegove odsutnosti, i prihvatiti robu i potpisati protokol plaćanja i primanja. Treća osoba ovlaštena prihvatiti robu dužna je predstaviti prodavaču kopiju potvrde o narudžbi. Smatra se da je roba isporučena i prihvaćena od trenutka isporuke potrošaču. Dostava robe shvaća se kao isporuku robe na mjesto i njihovo prihvaćanje od strane potrošača ili treće strane koje je odobrio potrošač i potpisivanjem protokola plaćanja, primanja i potvrde isporuke robe potrošaču potrošaču ili treća strana koju je odobrio potrošač.

7.            Ako je potrebno preurediti robu zbog odsutnosti potrošača na mjestu i tijekom vremenskog razdoblja ili u okolnostima da potrošač, bez povlačenja iz ugovora o kupnji, u pismenom obrascu prije isporuke ne prihvaća robu u roku od 7 dana nakon Isporučivanje vremenskog razdoblja, prodavač ima pravo zahtijevati naknadu za stvorene neugodnosti u stvarnom količini troškova za neuspješni pokušaj isporuke robe na mjesto.

8.            Sporazum o kupnji zaključuje se uvjetom da se potrošač ne otplati prodavaču, dogovorenu otkupnu cijenu u smislu točke 4.2 od ovih trgovinskih uvjeta u razdoblju od 15 dana, od kada je prodavač zatražio da prihvati robu, Ugovor se otkazuje, stranke vraćaju ili zamijene sva prihvaćena ispunjenja i prodavatelj stječe pravo na slobodno odlaganje s naručenom robom.

9.            Potrošač ima pravo provjeriti paket, pa je roba kao i njihovo pakiranje odmah nakon isporuke u prisustvu predstavnika prodavača. U okolnostima pronalaska greške s robom i/ili u slučaju primanja nepotpunog paketa (manji broj robe, npr. Nedostajući naručeni proizvod) Predstavnik prodavača dužan je potrošaču omogućiti da stvori zapis o opsegu i Karakter štete na robi, što će točnost dokazati predstavnik prodavatelja. Na temelju stvorenog zapisa, isporučenog prodavaču, potrošač može prihvatiti robu s oštećenjem ili potvrditi isporuku robe s oštećenjem i posljedično u pogledu članka 8. ovih uvjeti roba s prodavačem ili pod nazivom osoba. U slučaju da potrošač odbija prihvatiti isporučenu robu s oštećenjem, sve uložene troškove za vraćanje robe prodavaču treba upravljati od strane prodavatelja.

10.         Potrošač ima pravo, ako se roba ne isporučuje u roku u vremenskom razdoblju navedenom u točki 5.2 ovih Uvjeta, da se povuče iz ugovora o kupnji, a prodavač je dužan vratiti potrošaču već plaćeni iznos kupoprodajne cijene u roku od 14 Dani od isporuke povlačenja iz ugovora o kupnji, u obliku transakcije na bankovni račun koji je osigurao potrošač.

11.         U okolnostima prihvaćanja narudžbe, koji je unaprijed plaćen na mreži, ifix s.r.o ili njegov ugovorni partner ima pravo zatražiti dokaz o identitetu (ID ili putovnici), kako bi se izbjegle neugodnosti ili štete i kako bi se spriječilo legalizaciju stjecanja profit kriminalnim aktivnostima.

12.         U okolnostima pobjede na konkurenciji koju je organizirao Ifix S.R.O., pobjednik ovog natjecanja dužan je pokupiti njegovu cijenu u roku od 30 kalendarskih dana od dana najave rezultata konkurencije od strane IFIX S.R.O. Pravo pobjednika za cijenu završava nakon što to razdoblje istekne, a cijena propada u korist organizatora.

6.            Nabavna cijena

1.            1. Otkupna cijena dogovorena je u ugovoru o kupnji zaključenom između prodavatelja i potrošača, a navedena je u prihvaćanju narudžbe (u daljnjem tekstu "kupoprodajna cijena"). Ako je otkupna cijena navedena u potvrdi isporuke veća od otkupne cijene za identičan proizvod prikazan na prodavačevoj ponudi web stranice za e-trgovinu, u vrijeme slanja narudžbe od strane potrošača, prodavatelj šalje potrošaču elektroničku poruku s informacijama s informacijama O novoj kupoprodajnoj cijeni različitog iznosa, za koju se smatra da je prijedlog koji je prodavač napravio za zaključak novog ugovora o kupnji, koji postaje vrijedan tek nakon što potrošač izričito odobri, e -poštom ili u pisanom obliku.

2.            Potrošač je dužan platiti prodavaču otkupnu cijenu robe, uključujući troškove dostave i isporuke, gotovinom ili plaćanjem kartice u slučaju osobne kolekcije, gotovinom na dostavi na mjestu isporuke ili putem internetske transakcije na Bankovni račun prodavača, naveden u potvrdi narudžbe ili na web mjestu proglašenja prodavača, prije nego što prihvati robu.

3.            U okolnostima da potrošač prodaje prodavaču plati kupoprodajnu cijenu putem internetske transakcije, datum plaćanja smatra se danom na koji je kupoprodajna cijena primljena na bankovni račun prodavatelja.

4.            Potrošač je dužan platiti prodavaču kupoprodajnu cijenu za naručenu robu u roku od ugovora o kupnji, međutim, najnovije u trenutku prihvaćanja robe.

5.            U okolnostima da potrošač ne plaća prodavaču cijelu otkupnu cijenu do trenutka isporuke robe na mjesto, a stranke se nisu složile o plaćanju kupovne cijene u ratama, prodavatelj ima pravo ne isporučiti robu potrošaču.

6.            Troškovi povezani s skupštinom i provođenjem robe nisu uključeni u kupoprodajnu cijenu, a prodavač nije dužan pružiti ove usluge potrošaču

7.            Stjecanje vlasništva i prijenos opasnosti od oštećenja robe

1.            Prihvaćanjem robe na dogovorenom mjestu vlasništvo pravo na robu prenosi se potrošaču. Potrošač, koji ne ispunjava definiciju potrošača iz odredbe § 2 (a) Zakona, stječe vlasničko pravo na robu tek nakon što u potpunosti plati kupoprodajnu cijenu robe prodavaču

2.            Opasnost od oštećenja robe prenosi se potrošaču iz vremena u kojem je potrošač ili treća strana odobrio potrošač prihvaća robu od prodavatelja, ili njegovog predstavnika koji ima pravo isporuke robe, ili ako ne čini Dakle, s vremenom, tada u vrijeme kada prodavatelj omogućuje potrošaču da nosi robu, a potrošač ne prihvaća robu.

8.            Politika povrata (odgovornost za nedostatke, jamstvo, zahtjevi)

1.            U okolnostima neispravne robe, gdje se oštećenja mogu ukloniti, potrošač ima pravo zatražiti uklanjanje oštećenja, pravovremeno i pravilno. Prodavatelj je dužan ukloniti nedostatak bez nepotrebnog kašnjenja.

2.            Potrošač može, umjesto da zatraži uklanjanje oštećenja, zatražiti razmjenu robe, ili ako je samo dio robe neispravan, razmjena dijela, ako tim, potrošač ne stvara nerazmjerne troškove prodavaču, Uzimajući u obzir cijenu robe i/ili ozbiljnost oštećenja

3.            Prodavač može, umjesto da ukloni nedostatak, zamijeniti neispravnu robu za robu bez oštećenja, pod okolnostima da potrošaču ne stvara ozbiljne neugodnosti.

4.            Ako se nedostatak robe, ne može ukloniti i sprječava da se roba pravilno koristi, na način kao bez oštećenja, potrošač ima pravo zatražiti razmjenu robe ili ima pravo povući se iz kupnje ugovor. Ista prava pripadaju potrošaču, pod okolnostima da se oštećenja može ukloniti, ali potrošač nije u stanju pravilno koristiti robu, zbog ponovljene pojave oštećenja nakon njegovog uklanjanja, ili zbog niza nedostataka.

5.            Ako se defekt ne može ukloniti, potrošač ima pravo na odgovarajući popust od otkupne cijene robe.

6.            Prodavatelj je potrošača obavijestio o svojim pravima, u skladu s odredbom § 622 Građanskog zakonika (točka 8.1 do 8.3 ovih uvjeti) i prava u skladu s stavkom 623. Građanskog zakona (točka 8.4 do 8.5 ovih uvjeti ) postavljanjem ovih uvjeta na odgovarajuću pod-stranu web stranice E-Commerce SLEARS i pružili potrošaču priliku da ih pročita prije nego što pošalje svoju narudžbu.

7.            Prodavatelj je odgovoran za nedostatke u robi, u skladu s valjanim slovačkim propisima, a potrošač je dužan podnijeti zahtjev prodavaču ili određenoj osobi. Informacije o imenovanim osobama i servisnim točkama za jamstvo i zadatke nakon rat-servisa nalaze se na poleđini jamstvenog certifikata ili prodavatelj osigurava potrošača na zahtjev telefonom ili e-poštom.

8.            Zahtjevi se rješavaju prema važećim uvjetima zahtjeva prodavatelja, dakle, članak 8. ovih Uvjeta. Potrošač je pravilno obaviješten o pravilima zahtjeva i informiran o uvjetima i postupku podnošenja zahtjeva o robi, uključujući detalje gdje podnijeti zahtjev i obavljanje popravaka jamstva u skladu s odredbom § 18. Odjeljak 1. Zakona br. 250/2007 Z. z. o zaštiti potrošača i o izmjeni Zakona Slovačkog Nacionalnog vijeća br. 372/1990 Coll. kaznenih djela kako su izmijenjene (u daljnjem tekstu "Act") u vrijeme prije nego što zaključite ugovor o kupnji postavljanjem ovih Uvjeta na odgovarajuću pod-stranu web stranice prodavatelja i pružio potrošaču priliku za čitanje njih prije nego što predate narudžbu.

9.            Pravila zahtjeva primjenjuju se na robu koju je potrošač kupio od prodavatelja u obliku e-trgovine na web stranici prodavača e-trgovine

10.         Potrošač ima pravo podnijeti zahtjev za nedostatke robe kupljene od prodavatelja za koju je proizvođač, dobavljač ili prodavač odgovoran tijekom jamstvenog razdoblja.

11.         Ako roba pokazuje nedostatke, potrošač ima pravo podnijeti zahtjev u prostorijama prodavatelja u skladu s odredbom § 18. Odjeljak (2) Zakona isporučujući robu u prostorije prodavatelja i isporučujući manifestaciju voljom potrošača za vježbanje desno pod bodovima 8.1. do 8,5. od ovih uvjeta (u daljnjem tekstu, prodavaču nazvan "obavijest o zahtjevu"), npr. U obliku ispunjenog obrasca za potraživanje, koji se može naći na odgovarajućoj podlozi prodavatelja. Prodavač preporučuje osigurati robu prije nego što ih pošalje. Prodavač ne prihvaća gotovinu na paketima za dostavu. Potrošač je dužan uključiti sve potrebne podatke u obavijest o zahtjevu, posebno da odredi vrstu i opseg oštećenja robe; Potrošač će također navesti koja su od njegovih prava pod odredbom § 622. i 633. Građanskog zakona vježba. Potrošač ima pravo podnijeti zahtjev, također osobi koju je proizvođač robe odobrio za obavljanje popravaka jamstva (u daljnjem tekstu "određena osoba"). Popis određenih osoba naveden je u jamstvenom potvrdi ili ga prodavatelj šalje potrošaču na zahtjev.

12.         Rukovanje zahtjevom za robu, dostavljeno prodavaču, počet će na dan kada su svi sljedeći uvjeti kumulativno ispunjeni:

1.            Dostavljanje obavijesti o zahtjevu prodavaču,

2.            isporuka robe koju potrošač tvrdi prodavaču ili određenoj osobi,

3.            Isporuka pristupnih kodova, lozinki itd. Prodavatelja tvrdeći robu ako su takvi podaci potrebni za zahtjev da se pravilno postupa;

13.         U okolnostima da se roba koja je predmet zahtjeva ne može objektivno dostaviti prodavaču ili koja je čvrsto ugrađena, potrošač je, osim što ispunjava uvjete pod točkama 8.12 (a) i (c) od njih Uvjeti i odredbe, obvezni pružiti svu potrebnu pomoć prodavaču ili trećoj osobi koju je prodavač odredio za inspekciju tražene robe. Tvrdnja koja se odnosi na robu koja se ne može objektivno isporučiti prodavaču ili je čvrsto ugrađena započinje na dan pregleda robe, u skladu s prvom kaznom. Međutim, ako prodavač ili treća strana koju je odredio, unatoč potrebnoj pomoći koju je pružio potrošač, ne uspijeva dogovoriti da se inspekcija izvrši u razumnom roku, ali najkasnije u roku od 10 dana od dostave obavijesti o zahtjevu Prodavatelj, postupak zahtjeva započinje s datumom isporuke obavijesti o zahtjevu prodavaču.

14.         Prodavatelj ili određena osoba osigurava potrošaču potvrdu o podnošenju zahtjeva za robu u odgovarajućem obrascu koji je odabrao prodavač, na primjer u obliku pisma ili u drugom pismenom obliku, u kojem je dužan precizno precizno Identificirajte nedostatke zatražene robe i još jednom obavijestite potrošača o njegovim pravima u skladu s odjeljkom 8.1. do 8.3. od ovih Uvjeta (odredba § 622 Građanskog zakona) i njegovih prava koja su posljedica stavka 8.4. do 8,5. ovih Uvjeta (odredba § 623. građanskog zakona). Ako se zahtjev podnese isključivo daljinskom komunikacijom, prodavatelj mora potrošaču odmah dostaviti potvrdu zahtjeva; Ako nije moguće odmah dostaviti potvrdu, ona se mora isporučiti bez nepotrebnog kašnjenja, ali najkasnije zajedno s dokazom o nagodbi zahtjeva; Potvrda o tvrdnji ne mora se dostavljati ako potrošač ima mogućnost dokazati da je tvrdnja podnesena, na drugi način.

15.         Potrošač ima pravo odlučivati ​​koja od njegovih prava prema odredbi § 622 i odredbe § 623. građanskog zakona koji on primjenjuje i istodobno je dužan odmah obavijestiti prodavatelja o svojoj odluci. Na temelju odluke potrošača, koja je od njegovih prava pod odredbom § 622 i odredba § 623. građanskog zakona koji namjerava primijeniti, prodavatelj ili određena osoba obvezan je utvrditi način rješavanja zahtjeva prema odredbi § 2 m) Zakona odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka postupka zahtjeva, u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe u roku od 30 dana od dana postupka zahtjeva započeo. Nakon utvrđivanja načina podmirivanja zahtjeva, prodavatelj ili imenovana osoba odmah će postupati s zahtjevom, u opravdanim slučajevima, zahtjev se može riješiti kasnije. Međutim, zahtjev se ne smije podmiriti kasnije od 30 dana od datuma podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka za podmirivanje zahtjeva, potrošač ima pravo povući se iz ugovora ili ima pravo razmjene robe za novu robu.

16.         Ako je potrošač podnio zahtjev u prvih 12 mjeseci od zaključenja ugovora o kupnji, prodavatelj može podnijeti zahtjev odbijajući, na temelju mišljenja ili mišljenja stručnjaka koji je izdala ovlaštena, obaviještena ili akreditirana osoba ili mišljenje o imenovanoj osobi (u daljnjem tekstu, nazvao se "profesionalnom procjenom robe"). Bez obzira na ishod profesionalne procjene robe, prodavač ne može zahtijevati od potrošača da plati troškove povezane s profesionalnom procjenom robe ili drugih troškova povezanih s profesionalnom procjenom robe.

17.         Ako je potrošač podnio zahtjev za proizvod nakon 12 mjeseci otkako je zaključen ugovor o kupnji i prodavač ga je odbio, osoba koja je upravljala zahtjevom dužna je navesti u potvrdi o potraživanju za koju potrošač može poslati robu za Profesionalna procjena. Ako potrošač pošalje robu na profesionalnu procjenu određenoj osobi navedenoj u potvrdi o potraživanju, troškovi profesionalne procjene robe, kao i sve ostale povezane troškove, prodavatelj će snositi, bez obzira na ishod profesionalne procjene . Ako potrošač, profesionalnom procjenom, pokaže odgovornost prodavatelja za nedostatak robe, on može ponovo podnijeti zahtjev; Jamstveni period ne prolazi u vrijeme preformiranja profesionalne procjene robe. Prodavatelj je dužan platiti potrošaču u roku od 14 dana od dana od ponovnog podnošenja zahtjeva za sve troškove nastale za profesionalnu procjenu robe kao i sve povezane troškove. Ponovno podnošenje zahtjeva ne može se odbiti.

18.         Jamstvo ne pokriva nedostatke o kojima je potrošač upozorio prodavatelj, u vrijeme zaključivanja ugovora o kupnji ili od kojih je, uzimajući u obzir okolnosti prema kojima je zaključen ugovor o kupnji, potrošač morao biti svjestan.

19.         Prodavatelj zadržava pravo zamijeniti neispravnu robu za drugu robu koja je bez oštećenja i ima iste ili bolje tehničke parametre, osim ako to potrošaču ne uzrokuje ozbiljne poteškoće.

20.         Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke u robi:

1.            Ako potrošač nije iskoristio svoje pravo na odgovornost prodavača za nedostatke u robi do kraja jamstvenog razdoblja robe,

2.            Ako je nedostatak robe posljedica mehaničkog oštećenja koje je uzrokovao potrošač,

3.            Ako nedostatak robe proizlazi iz uporabe robe u okolnostima koje ne odgovaraju intenzitetu, vlažnosti, kemijskom ili mehaničkom učinku prirodnom okruženju robe,

4.            Ako je nedostatak uzrokovan nepravilnim rukovanjem, manipulacijom ili zloupotrebom robe

5.            Ako je nedostatak robe uzrokovano oštećenjem robe prekomjernim utovarama ili uporabom u suprotnosti s uvjetima navedenim u dokumentaciji ili općim načelima uobičajene uporabe robe,

6.            Ako je nedostatak robe uzrokovano oštećenjem robe nepovratnim i / ili nepredvidivim događajima,

7.            Ako je nedostatak robe posljedica oštećenja robe slučajnim uništenjem i slučajnim propadanjem,

8.            Ako je nedostatak robe uzrokovano neprofesionalnim smetnjima, oštećenjem zbog vode, vatre, statičke ili atmosferske električne energije ili bilo koje druge intervencije više sile

9.            Ako je nedostatak robe uzrokovao uplitanje u robu od strane neovlaštene osobe

10.         Ako paket nije dovršen ili u slučaju jasnog oštećenja koji je potrošač mogao prepoznati provjerom paketa u vrijeme isporuke robe i o kojem nije obavijestio prodavatelja u skladu s točkom 5.9. Uvjeti i odredbe, kasnije takve zahtjeve mogu se prihvatiti samo ako potrošač pokaže da je roba već neispravna u vrijeme prihvaćanja robe od strane potrošača.

21.         Prodavatelj je dužan podnijeti zahtjev i raskinuti postupak zahtjeva na jedan od sljedećih načina:

1.            Predajući popravljenu robu,

2.            Razmjenom robe,

3.            povratkom otkupne cijene robe,

4.            vraćajući odgovarajuću svotu kao popust od cijene robe,

5.            podnošenjem pismenog zahtjeva za prihvaćanje određene performanse od strane prodavatelja,

6.            Razumnim odbacivanjem zahtjeva robe.

22.         Prodavatelj je dužan izdati pisani dokument o načinu podmirivanja zahtjeva, najkasnije 30 dana od dana podnošenja zahtjeva osobno poštu, kurirskom ili pružatelju usluga isporuke.

23.         Prodavatelj će obavijestiti potrošača odmah nakon ukidanja postupka zahtjeva, telefonom ili e-poštom, a on / ona će zajedno s robom ili e-poštom isporučiti dokument o potvrdi zahtjeva.

24.         Jamstvo je 24 mjeseca od datuma isporuke robe, osim ako nije određeno drugačije jamstveno razdoblje za određene slučajeve.

25.         U slučaju obnovljene robe 21 mjeseci (obnovljenom robom razumijemo da je rabljena roba koja je nakon toga prošla inspekcijom od strane jednog od naših stručnjaka i koja je tako označena);

26.         U slučaju rabljene robe 12 mjeseci (po rabljenoj robi razumijemo da je tako označena roba koja se koristi ili popravlja bez oštećenja, pri čemu cjelovitost pakiranja ne ometa potpunu upotrebu robe)

27.         U okolnostima da je potrošač poslovni čovjek (zakonska osoba), stranke su dogovorene o jamstvenom razdoblju od maksimalnih 12 mjeseci u skladu s odredbom § 429 Odjeljak 2 Komercijalnog zakona

28.         Jamstvo se može produžiti do razdoblja tijekom kojeg potrošač nije mogao koristiti robu zbog jamstvenog popravljanja robe.

29.         U slučaju razmjene robe, potrošaču se dobiva potvrda potraživanja koja sadrži podatke o razmjeni robe i bilo kakve daljnje zahtjeve treba podnijeti na temelju ugovora o kupnji i ove potvrde potraživanja. U slučaju razmjene robe za novu, jamstveno razdoblje počet će iz dana primanja nove robe, ali samo u slučaju da se roba razmjenjuje za novu robu.

30.         Ako se defekt može ukloniti, zahtjev će se riješiti na temelju odluke potrošača u okviru točke 8.15. sljedećih uvjeta:

31.         Prodavatelj osigurava popravak/uklanjanje oštećenja, ili

32.         Prodavač razmjenjuje neispravnu robu

33.         Ako se defekt može ukloniti, a potrošač ne određuje bez odgađanja prema točki 8.15 ovih Uvjeta, kako se zahtjev treba riješiti, prodavatelj rješava zahtjev uklanjanjem oštećenja.

34.         Rješavanje zahtjeva pokriva samo nedostatke navedene u obavijesti o zahtjevu i potvrdu podnošenja zahtjeva za robom prema točki 8.14. od ovih Uvjeta.

35.         Za potrebe zahtjeva, višestruka pojava uklonjivog oštećenja smatra se jednim uklonjivim oštećenjima koja se dogodila više nego dva puta.

36.         Za potrebe zahtjeva, pojava veće od tri različita uklonjena oštećenja istovremeno smatra se velikim brojem različitih uklonjivih oštećenja.

37.         Pravo potrošača da podnese zahtjev u slučaju neispravne robe nakon što je iskoristio svoje pravo i zatražio od prodavatelja da ukloni nedostatak robe u skladu s odjeljkom 8.1. Od ovih uvjeta, i bez obzira na ishod zahtjeva, odbijena će zahtjev istog jednog oštećenja (a ne oštećenja iste vrste).

38.         Odredbe koje su izvedene u članku 8. Ovi uvjeti izričito se ne primjenjuju na subjekte koji ne ispunjavaju definiciju potrošača utvrđene u odredbi § Odjeljak 2 a) Zakona.

9.            Osobni podaci i njihova zaštita

1.            Stranke su se složile da je potrošač, pod okolnostima da je fizička osoba, dužan obavijestiti prodavatelja u svom nalogu, u svrhu pravilne obrade i dostave naloga, njegovog prezimena i prezimena, stalne adrese, uključujući poštanski broj, telefonski broj i adresa e -pošte.

2.            Strane su se složile da je potrošač dužan, u svrhu odgovarajuće obrade i dostave naloga, pod okolnostima da je zakonska osoba, dostaviti prodavaču u nalogu, s imenom svog poslovanja, adresom registriranog mjesta, uključujući, uključujući uključujući Poštanski broj, registracijski broj, PDV broj (ako mu je dodijeljen), telefonski broj i adresa e -pošte.

3.            Potrošač koji se registrirao u internetskoj trgovini može u bilo kojem trenutku provjeriti i izmijeniti pružene osobne podatke, kao i otkazati njegovu registraciju nakon prijave u odjeljak "Korisnički profil" na web mjestu e-trgovine prodavatelja.

4.            Prodavatelj ovime obavještava potrošača da prema članku 6. stavak (1) (b) Uredba (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca s obzirom na obradu osobnih podataka A o slobodnom kretanju takvih podataka, ukidanje Direktive 95/46 / EC (opća uredba o zaštiti podataka) u daljnjem tekstu nazvan "Uredba"), prodavatelj će kao operator informacijskog sustava obraditi osobne podatke potrošača bez pristanka Subjekt podataka u postupku zaključivanja ugovora o kupnji, bez pristanka subjekta podataka, jer će prodavatelj potrošača izvršiti prodavatelj pod uvjetima pred-ugovornog odnosa s potrošačem i obrade osobnih podataka potrošača neophodno za ispunjenje ugovora o kupnji u kojem potrošač djeluje kao jedna od strana.

5.            Prema članku 6. Odjeljak (1) f) Uredbe prodavatelj može nakon isporuke naručene robe ili, pružanje zadatka usluge potrošaču, na temelju legitimnog interesa za obradu osobnih podataka potrošača u svrhe izravnog marketinga , Pošaljite podatke o novim proizvodima, popustima i prodaji robe i ponudili servisne zadatke na adresu e -pošte CConsumer.

6.            Prodavač se obvezuje da se nosi i pohranjuje osobne podatke potrošača u skladu s važećim slovačkim zakonodavstvom.

7.            Prodavatelj izjavljuje da će, u skladu s člankom 5. odjeljkom (1) (a) i (b) Uredbe, osobni podaci potrošača dobiti isključivo u svrhe navedene u ovim uvjetima i odredbama.

8.            Prodavatelj izjavljuje da će, u svrhe osim onih navedenih u ovim uvjetima i odredbi, osobni podaci potrošača biti prikupljeni samo na odgovarajućoj pravnoj osnovi, istovremeno osiguravajući da se takvi osobni podaci obrađuju i iskorištavaju isključivo na način koji je u skladu s svrhom koji su prikupljeni i neće biti povezani s osobnim podacima koji su dobiveni u drugu svrhu ili u svrhu ispunjavanja ugovora o kupnji.

9.            Prije nego što pošalje narudžbu, od potrošača će se zatražiti da potvrdi oznaku okvira (prijava) da mu je prodavač priopćen na dovoljan, razumljiv i nedvosmislen način njegovih identifikacijskih podataka kako je navedeno u članku 1. ovih Uvjeta i Uvjeti koji pokazuju identitet prodavatelja, kontakt podatke prodavatelja ili određene osobe, svrha obrade osobnih podataka, što je zaključak ugovora o kupnji između prodavača i potrošača i zakonske osnove za obradu osobnog osobnog Podaci, da je potrošač dužan pružiti osobne podatke u svrhu zaključivanja ugovora o kupnji i za odgovarajuću obradu i dostavu narudžbe, kao u članku 6. odjeljak (1) (f) da su legitimni interesi prodavatelja izravni Marketing, podaci o identifikaciji treće strane, a to je tvrtka koja robu isporučuje potrošaču ili identifikacijski podaci drugih primatelja ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako ih ima, vrijeme zadržavanja osobnih podataka ili kriterija za njegovo određivanje ,,

10.         Prodavatelj izjavljuje da će obraditi osobne podatke u skladu s dobrim moralom i djelovat će na način koji se ne sukobljava s Uredbom ili bilo kojim drugim općenito obvezujućim pravnim propisima i neće ih pokušati zaobići.

11.         Prodavatelj će, u skladu s propisom, osigurati potrošaču čiji su podaci obrađivali sljedećim informacijama: identitet i kontakt podaci prodavatelja i, ako je primjenjivo, predstavnika prodavatelja, kontakt detalji odgovorne osobe, svrhe obrade za koje su namijenjeni osobni podaci i pravna osnova obrade, ako se obrada temelji na umjetnosti. 6 Odjeljak (1) (f), legitimni interesi koje je proveo prodavač ili treća strana, krug primatelja ili kategorije primatelja osobnih podataka, ako je primjenjivo, ako su relevantni, informacije koje prodavač namjerava prenijeti osobne podatke trećoj zemlji ili međunarodnoj organizaciji, razdoblje zadržavanja osobnih podataka ili kriterija za njegovo određivanje, informacije o postojanju prava na traženje od prodavatelja pristup njegovim osobnim podacima i pravo na ispravljanje ili brisanje ili ograničavanje ili ograničavanje Obrada ili pravo prigovaranja obradi, kao i prava prenosivosti podataka, pravo podnošenja zahtjeva s nadzornim tijelom, informacije o tome je li pružanje osobnih podataka pravni ili ugovorni zahtjev ili zahtjev koji je potreban za zaključivanje ugovor, bilo da je potrošač dužan pružiti osobne podatke i moguće posljedice ne pružanja takvih podataka,

12.         postojanje automatskog odlučivanja, uključujući profiliranje;

13.         Potrošač ima pravo dobiti od prodavača kopiju osobnih podataka koji se obrađuju i ima pravo dobiti sve gore navedene podatke. Za sve daljnje kopije koje je zatražio potrošač, prodavač može naplatiti naknadu koja odgovara administrativnim troškovima izrade kopije.

14.         Ako potrošač u pisanom obliku izvrši svoje pravo u skladu s stavkom 9.11 ili u elektroničkom obliku, a sadržaj njegovog zahtjeva podrazumijeva da izvršava svoje pravo u skladu s stavkom 9.11, zahtjev se smatra da je podnesen u skladu s ovom Uredbom.

15.         Potrošač ima pravo prigovoriti prodavaču u pitanju obrade svojih osobnih podataka za koje pretpostavlja da će biti ili će biti obrađeni u svrhe izravnog marketinga, uključujući profiliranje u mjeri u kojoj je povezan s takvim direktni marketing. Ako potrošač prigovori na takvu obradu, prodavatelj će ukinuti obradu osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga od datuma isporuke takvog prigovora prodavaču, a osobni podaci dotičnog potrošača više ne mogu i više neće i neće više biti obrađen u takve svrhe.

16.         Potrošač može, ako sumnja da se njegovi osobni podaci ne pretjerano obrađuju, podnijeti žalbu Ureda za zaštitu osobnih podataka Slovačke Republike. Ako potrošač nema punu pravnu sposobnost, njegova prava može iskoristiti pravni zastupnik.

17.         Prodavatelj će poduzeti odgovarajuće mjere kako bi potrošaču pružio sve informacije navedene u točki 9.11 u sažetom, transparentnom, razumljivom i lako dostupnom obliku, jasno i jednostavno formuliranom. Prodavatelj će informacije pružiti elektroničkim putem ili u skladu s propisom na drugi način dogovoreno s potrošačem.

18.         Informacije o mjerama poduzetim na zahtjev potrošača prodavatelj će osigurati potrošaču bez nepotrebnog odgađanja, u bilo kojem slučaju u roku od mjesec dana od primanja zahtjeva.

19.         Prodavatelj ovime obavještava potrošača da, prema odredbi § 15. stavak 1 e) točka 3 i točka 4 ZnOOU -a tijekom obrade osobnih podataka potrošača, pretpostavlja se da će se osigurati osobni podaci potrošača i dostupni sljedećim trećim stranama ili krug primatelja;

1.            DHL Express (Slovačka), Spol. s r. , M. R. Štefánika Zračna luka Bratislava 820 01, ičo: 31342876, PDV br.: SK2020298610, registrirana u komercijalnom registru Okružnog suda Bratislava Odjeljak SA, INSERT: 4400 / B.

2.            Slovačka služba paketa S.R.O., Senecká Cesta 1 900 28 Ivanka pri Dunaji, ičo: 31329217, IVS DPH: SK2020351993, registrirana u komercijalnom registru okružnog suda Bratislava Odjeljak SA, INSERT: 3215 / B.

3.            Tvrtka Slovenská Pošta, A.S, Partizánska Cesta 9 Banská ByStrica 975 99, ičo: 36631124, ič DPH: SK2021879959, ušao je u komercijalni registar Okružnog suda u Bratislavi odjeljak SA, Insert: 803 / S

10.         Povlačenje iz ugovora o kupnji

1.            Ako prodavač ne može ispuniti svoje obveze prema ugovoru o kupnji zbog nedostupnosti robe ili iz razloga na koji je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe, dogovoren u ugovoru o kupnji, prekinuo proizvodnju ili napravio tako velike promjene da što je nemoguće ispuniti obveze prodavatelja koje proizlaze iz ugovora o kupnji ili zbog više sile, ili ako, čak i nakon svih napora koji se mogu prilično zatražiti od njega / nje, nije u stanju isporučiti robu potrošaču u roku koji je odredio Ovi uvjeti ili za cijenu navedenu u narudžbi, prodavatelj je dužan odmah obavijestiti potrošača, a također je dužan potrošaču ponuditi zamjenu, ili potrošač ima pravo povući se iz ugovora o kupnji (otkazati narudžbu) . Ako se potrošač povuče iz ugovora o kupnji iz razloga navedenih u ovoj klauzuli, prodavatelj je dužan potrošaču vratiti već plaćeni depozit za robu dogovorenu u ugovoru o kupnji u roku od 14 dana od primitka obavijesti o povlačenju, prijenosom novac na račun koji je odredio potrošač.

2.            Potrošač ima pravo povući se iz ugovora o kupnji bez davanja bilo kojeg razloga u skladu s odredbom § 7 i slijedeći Zakon br. 102/2014 Z.Z. o zaštiti potrošača u slučajevima prodaje na daljinu (u daljnjem tekstu "Zakon o zaštiti potrošača za prodaju na daljinu") u roku od 14 dana od prihvaćanja robe ili od datuma zaključivanja ugovora o odredbi o usluzi ili ugovora za pružanje pružanja Elektronski sadržaj, koji se ne isporučuje na fizičkom mediju, ako je prodavač ispunio na vrijeme i pravilno je informacijske obveze u skladu s odredbama § 3. Zakona o zaštiti potrošača u slučajevima prodaje na daljinu.

3.            Potrošač ima pravo, u ovom vremenskom razdoblju da raspakira i testira robu na način sličan onome koji se obično izvodi prilikom kupovine u klasičnoj "kamenoj" trgovini u mjeri potrebnom za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti robe.

4.            Razdoblje povlačenja započinje na dan kada je potrošač ili treća strana odobrio, s izuzetkom kurira, preuzima sve dijelove naručene robe ili ako:

5.            Roba koju je potrošač naručio u jednom redoslijedu isporučuje se odvojeno, od datuma prihvaćanja robe koja je isporučena kao posljednja,

6.            isporučena roba sastoji se od nekoliko komada ili dijelova, od datuma isporuke posljednjeg dijela ili posljednjeg komada,

7.            Na temelju ugovora o kupnji roba se isporučuje više puta tijekom određenog razdoblja, od dana prihvaćanja prve isporuke robe.

8.            Potrošač se može povući iz ugovora o kupnji; Koji je glavni predmet kupnja robe i prije početka razdoblja povlačenja

9.            Potrošač se mora pismeno povući iz ugovora na način koji ne daje nikakve sumnje u njegovo povlačenje iz ugovora ili u obliku drugog trajnog medija ili korištenjem obrasca navedenog u Prilogu. 1 od ovih Uvjeta. Razdoblje povlačenja smatrat će se da se održava ako je obavijest o povlačenju poslani prodavaču posljednjeg posljednjeg dana razdoblja prema odredbi § 7. Odjeljak 1. Zakona o zaštiti potrošača za prodaju na daljinu

10.         Povlačenje iz ugovora o kupnji prema prethodnoj točki uvjeta mora sadržavati podatke potrebne povlačenjem s obrasca za kupnju, koji obrašta prilog br. 1 Uvjeti i odredbi, posebno identifikacija potrošača, broj narudžbe i datum, točna specifikacija robe, način na koji prodavatelj mora vratiti već prihvaćenu transakciju, posebno broj računa i / ili poštansku adresu potrošača

11.         Ako se potrošač povuče iz ugovora o kupnji, bilo koji dodatni ugovor povezan s ugovorom o kupnji od kojeg se potrošač povukao također je poništen od samog početka. Potrošača se ne mogu zahtijevati od troškova ili drugih plaćanja u vezi s otkazivanjem pomoćnog ugovora osim nadoknade troškova i plaćanja navedenih u odredbi § 9. Odjeljak 3, Odredba § 10. Odjeljak (3) i (5) potrošača potrošača Zakon o zaštiti za prodaju na daljinu i naknade za usluge, gdje je glavni predmet ugovora pružanje usluge i usluga je u potpunosti pružena.

12.         Potrošač je dužan poslati robu natrag na adresu operatera ili prodavaču ili osobi koju je prodavač ovlastio da preuzme robu bez nepotrebnog kašnjenja, ali najkasnije 14 dana nakon datuma povlačenja iz ugovora o kupnji. To se ne primjenjuje ako je prodavač predložio da pokupi robu osobno ili od strane osobe koju je odobrila. Smatra se da je vremensko razdoblje prema prvoj rečenici ove točke ovih uvjeta održavano ako je roba otpremljena, najnovije posljednjeg dana ovog vremenskog razdoblja.

13.         Potrošač je dužan isporučiti robu prodavaču u potpunosti, uključujući potpunu dokumentaciju, neoštećenu, ako je moguće u originalnom pakiranju i neiskorištenom.

14.         Preporučuje se osigurati robu. Prodavač ne prihvaća gotovinu na paketima za dostavu. Prodavatelj je dužan vratiti potrošaču, bez nepotrebnog odgađanja i u roku od 14 dana od datuma isporuke obavijesti o povlačenju iz ugovora o kupnji, svih plaćanja koje je primio on ili nju, u vezi s ugovorom o kupnji, uključujući dostavu, dostavu , poštarine i ostali troškovi i naknade. Prodavatelj nije dužan vratiti uplatu potrošača, pod ovim uvjetima, prije isporuke robe ili dok potrošač ne očituje da je roba otpremljena prodavaču ili ako prodavač ne sugerira da će pokupiti roba osobno, ili osoba ovlaštena za to.

15.         Potrošač će snositi troškove za vraćanje robe prodavaču ili osobi koju je prodavač odobrio da prihvati robu. To se ne primjenjuje ako je prodavač pristao podnijeti troškove sam ili ako nije ispunio obvezu iz stavka § 3. Odjeljak (1) i) Zakona o zaštiti potrošača za prodaju na daljinu

16.         Prodavatelj je dužan vratiti otkupnu cijenu potrošaču za robu na isti način kao što je potrošač koristio za svoje plaćanje, osim ako potrošač ne pristane na drugu metodu povrata plaćanja, bez dodatnih troškova potrošača u tom pogledu.

17.         U slučaju da se potrošač povuče iz ugovora o kupnji i dostavlja robu prodavaču u oštećenom ili nepotpunom stanju, potrošač se obvezuje platiti prodavaču:

18.         Vrijednost kojom je vrijednost robe smanjena prema odredbama odredbe § 457. građanskog zakona u stvarnom iznosu

19.         Troškovi koje je prodavač nastao u popravljanju robe i vraćanju u njihovo prvobitno stanje, izračunate u skladu s popisom cjenika za zadatke nakon riječi

20.         Potrošač je obvezan, u smislu ove točke uvjeta, nadoknaditi prodavaču naknadu u maksimalnoj vrijednosti razlike između kupovne cijene robe i vrijednosti robe u trenutku povlačenja s kupoprodajni ugovor.

21.         U skladu s odredbom § 7. Odjeljak 6. Zakona o zaštiti potrošača za prodaju na daljinu, potrošač se ne može povući iz ugovora o kupnji od kojeg je subjekt:

22.         Prodaja robe u skladu s posebnim zahtjevima potrošača, po mjeri proizvode ili robe posebno namijenjene jednog potrošača,

23.         Prodaja robe sadržane u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povratak iz razloga zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i čije je zaštitno pakiranje oštećeno nakon isporuke,

24.         Prodaja zvučnih snimaka, snimki slika, audio-vizualnih snimaka, knjiga ili računalnog softvera koji se prodaju u zaštitnoj ambalaži, ako ga je potrošač raspakirao,

25.         Pružanje elektroničkog sadržaja na drugom fizičkom mediju ako je njegova odredba započela s izričitom pristankom potrošača, a potrošač je izjavio da je uredno upućen da izgubi pravo na povlačenje izražavajući takav pristanak.

26.         Pružanje uslužnog zadatka u kojem je odredba započela s izričitom pristankom potrošača, a potrošač je izjavio da je uredno upućen da, izražavajući takav pristanak, izgubi pravo na povlačenje iz ugovora nakon zadatka usluge je osiguran u cijelosti i,

27.         Pružanje odjeljka 10 ovih Uvjeta, izričito se ne primjenjuju na subjekte koji ne ispunjavaju definiciju potrošača utvrđene u odredbi § 2 a) Zakona.

28.         Ako robu kupi osoba u vezi s njegovom poslovnom aktivnošću (o čemu se odlučuje naznaka ID broja na dokumentu o kupnji), ne nastaje pravo na povlačenje iz ugovora o kupnji, jer komercijalni kôd ne dopušta ova mogućnost.

29.         Ako kupac navede svoj poslovni ID u redoslijedu, tada priznaje da se pravila navedena u GTC -u za poduzetnike i pravne osobe primjenjuju na njega. Poduzetnik nema pravo povući se iz ugovora, npr. Samozapošljavanje, koja kupuje robu u e-shopu "poslovnom ID-u".

11.         Konačne odredbe

1.            Ako je ugovor o kupnji zaključen u pisanom obliku, sve promjene će biti u pisanom obliku

2.            Stranke se slažu da će komunikacija između njih biti u obliku poruka e -pošte.

3.            Odnosi koji nisu regulirani ovim uvjetima i odredbama reguliraju relevantne odredbe građanskog zakona, Zakona, 22/2004 Z.Z. o elektroničkoj trgovini i izmjeni Zakona br. 128/2002 Z.Z. o državnoj kontroli nad unutarnjim tržištem u pitanjima zaštite potrošača i o izmjeni nekih djela, koji je izmijenjen i dopunjen Zakonom br. 284/2002 Z.Z. s kasnijim propisima i Zakonom br. 102/2014 Z.Z. o zaštiti potrošača u slučaju prodaje na daljinu.

4.            Ako potrošač nije zadovoljan prodavačevim postupanjem s njegovim zahtjevom ili ako vjeruje da je prodavač prekršio svoja prava, ima priliku kontaktirati prodavača radi ispravljanja. Ako prodavatelj odgovori ili ne odgovori na zahtjev za korekciju u roku od 30 dana od datuma otpreme, potrošač ima pravo podnijeti zahtjev za alternativno rješavanje sporova u skladu s odredbom § 12. Zakona br. 391/2015 Coll. o alternativnom rješenju o potrošačkim sporovima i o izmjeni nekih zakona.

5.            Odgovarajući subjekt za alternativno rješavanje sporova s ​​prodavačem Ifix S.R.O, sa svojim registriranim uredom u Námestie Hraničiarov 6/A, 851 03 Bratislava, je Slovačka trgovinska inspekcija Prievozska ​​32, 827 99 Bratislava 27, www.s.s.S.S.S.SO.SOI.SOI.SO Registriran na popisu alternativnog rješavanja sporova koje je provelo Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (popis je dostupan Athttp: //www.mhsr.sk); Potrošač ima pravo odabrati koji od ovih alternativnih subjekata za rješavanje sporova.

6.            Potrošač može koristiti platformu za rješavanje sporova on-line kako bi dao prijedlog za alternativno rješavanje sporova dostupnog na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7.            Ovi uvjeti stupaju na snagu potrošača ulaskom u ugovor o kupnji.

8.            Prije nego što se narudžba pošalje, od potrošača će se tražiti da potvrdi oznaku okvira (prijava) da se upoznao, čitao, razumio i slagao se s ovim uvjetima i odredbama.

Zeleni put

Neprestano poboljšavamo svoj ugljični otisak kako bismo zaštitili naš planet. Pročitajte više o tome kako prilagođavamo naše procese kako bismo smanjili naš trag.

Više info